ننتظر تسجيلك هـنـا

كلمة الادارة قررت الادارة غلق الأقسام السياسية وحذف كل مايمت للسياسة بصلة في اي من أقسام المنتدى وكذلك التواقيع والصور الرمزية وذلك الى حين .. واي موضوع مخالف سوف يتم حذفه دون الرجوع لصاحبه فرجاء الالتزام بذلك وشكرا

« آخـــر الــمــواضــيــع »
         :: ياشوقُ.. كيف يكون الكَتْمُ ؟ (آخر رد :حسام الدين بهي الدين)       :: الأرصاد: طقس اليوم حار نهارا لطيف ليلا..والعظمى بالقاهرة 37 درجة (آخر رد :زهرة فى خيالى)       :: الرئيس السيسي يستقبل سلطان البهرة (آخر رد :زهرة فى خيالى)       :: نعيش زمن القابض على «وطنيته» كالقابض على جمر من «نار»!! (آخر رد :زهرة فى خيالى)       :: احتجاجات العراق: مقتل شخصين في اشتباكات مع الشرطة (آخر رد :زهرة فى خيالى)       :: فرنسا ملكة العالم فى كرة القدم (آخر رد :زهرة فى خيالى)       :: كيف فك رجال وزارة الداخلية شفرة مقتل الأطفال الثلاثة بالمريوطية؟. (آخر رد :زهرة فى خيالى)       :: تعرف على عادات يومية تسبب الاكتئاب (آخر رد :حسام الدين بهي الدين)       :: موقع برامج مجانية وبروابط مباشرة رائع لكل ما يحتاج الجهاز من برامج (آخر رد :حسام الدين بهي الدين)       :: ماذا تعرف عن القرية اليمنية المعلقة فوق السحاب؟ (آخر رد :أمينه موسى)      


 
العودة   أكاديمية همس الثقافية > استراحة همس > صحبة وأنا معهم ( بيت العيلة الهمساوية)
 

صحبة وأنا معهم ( بيت العيلة الهمساوية) هنا نتحدث ونتناقش ونحتسي فنجان شاي

موضوع مغلق
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 14-12-2011, 11:07 PM   #1

إدارة المنتدى
مراقب المنتديات التقنية والفنية


الصورة الرمزية دكتور علاء
دكتور علاء غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 8315
 تاريخ التسجيل :  Feb 2011
 أخر زيارة : 14-07-2018 (09:28 PM)
 المشاركات : 19,927 [ + ]
 التقييم :  1241
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
 MMS ~
MMS ~
 SMS ~
علاء الدين
وسام التميز في المطبخ

وسام التميز المركز الرابع

لوني المفضل : #B45F04
آخـر مواضيعي

قـائـمـة الأوسـمـة

التوقيت

 

افتراضي قصة بقلم اعضاء همس






قصة بقلم اعضاء همس
الاخوة والاخوات اعضاء همس الاعزاء
خطرت لى فكرة لم اراها فى اى منتدى اخر ولا ادرى هل يوجد مثلها ام لا
وهى بهدف تنشيط المنتدى واضفاء طابع من المرح عليه فى حدود ماهو لائق

القصة عبارة عن عمل قصة واحدة تجمعنا كلنا ونشترك جميعا فى كتابتها
نكتب فيها كل ما تجود به انفسنا من تصورات وخيالات من ابداعاتكم،
وسيكون اعضاء القصة بالطبع بدون القاب لدواعى القصة بعد اذنكم طبعا
اتمنى ان تروق لحضراتكم


اضغط على الصورة لرؤيتها بالحجم الطبيعي

مكان القصة:
قصر همس :
وهى بيت العائلة الذى يجمعنا جميعا وهو مكون من دورين الارضى يسكن فيه الاب مع اولاده ويمتلك كل منهم حجرة لنفسه ، وبالقصر سلم داخلى يصل الى الدور الثانى الذى تعيش فيه الام مع بناتها ولكل منهم حجرة خاصة به ، وهم جميعا يخدمون انفسهم ويقتسمون العمل فيما بينهم ، اما الدور الاول الذى يعيش فيه الاب مع الاولاد ولكل منهم حجرة خاصة به ، ويحيط بالمنزل حديقة غناء تمتلأ بالورود والرياحين ، كما ان بها بيسين صغير وملحق بالحديقة حجرات لادوات الحديقة واخرى كمطبخ اضافى

تعالوا نتجول قليلا فى القصر :
اضغط على الصورة لرؤيتها بالحجم الطبيعي

اضغط على الصورة لرؤيتها بالحجم الطبيعي

اضغط على الصورة لرؤيتها بالحجم الطبيعي

اضغط على الصورة لرؤيتها بالحجم الطبيعي

اضغط على الصورة لرؤيتها بالحجم الطبيعي

اضغط على الصورة لرؤيتها بالحجم الطبيعي

اضغط على الصورة لرؤيتها بالحجم الطبيعي

اضغط على الصورة لرؤيتها بالحجم الطبيعي

اضغط على الصورة لرؤيتها بالحجم الطبيعي

اضغط على الصورة لرؤيتها بالحجم الطبيعي

الحديقة
اضغط على الصورة لرؤيتها بالحجم الطبيعي

اضغط على الصورة لرؤيتها بالحجم الطبيعي

سكان القصر:
الجد: الهمساوى بك الكبير رحمة الله عليه
اضغط على الصورة لرؤيتها بالحجم الطبيعي

اضغط على الصورة لرؤيتها بالحجم الطبيعي
الاب : الاستاذ مدحت شاء القدر ان ينجب بنين فقط
الام : اخته الاستاذة منى شاء القدر ان تنجب بنات كتير وولد واحد اسمه كريم
وهم جميعا يعيشون فى هذا القصر الذين ورثوه عن ابيهم الهمساوى بك
وكل الاولاد والبنات يعتبرون ان الاب مدحت ابا لهم جميعا وان الام منى اما لكل الاولاد جميعا

وهما متفاهمين وناضجين الى حد كبير والخلاف الوحيد الذى يدور بينهم يكون بسبب تربية كل منهما لاولاده
فالاب مدحت يبث فى الاولاد معانى الرجولة والسيطرة لسى السيد ، بينما الام بتدلع بناتها على الاخر ومؤمنة بحق المساواة بين الرجل والمراة

اضغط على الصورة لرؤيتها بالحجم الطبيعي

الاولاد: علاء وكريم واسامة وحسام ووحيد .. الخ
البنات ما شاء الله كتير: هناء وعهود وفراشة وسندريلا وغادة وامينة وسلوى ونسمة .. الخ
وكلهم متقاربين فى السن

اضغط على الصورة لرؤيتها بالحجم الطبيعي

اماكن اللقاء: كأى قصر يلتقوا عند الغذاء على السفرة وليلا وقت السمر وفى الصالون الرئيسى وكذلك فى الحديقة وكثيرا ما يلتقون على الانترنت

اضغط على الصورة لرؤيتها بالحجم الطبيعي

صورة للمطبخ:
اضغط على الصورة لرؤيتها بالحجم الطبيعي

صور لحجرات البنات:
اضغط على الصورة لرؤيتها بالحجم الطبيعي
اضغط على الصورة لرؤيتها بالحجم الطبيعي

اضغط على الصورة لرؤيتها بالحجم الطبيعي

فحوى القصة:
تدور كالعادة حول تربية الاب والام للاولاد جميعا وكان همهما تحقيق وصية الوالد الباشا الكبير بإنشاء جيل يتمتع بالخلق مع التسلح بكل ادوات العلم ، ولكن وكالعادة ايضا يعانون اشد العناء بسبب الخلافات التى تنشب بين الاولاد والبنات من حين لاخر والتى تزداد حدة كلما كبروا فى السن الى حد الحرب الظاهرة والخفية فى صراع دائم لا ينتهى

وقد حاولوا قدر المستطاع بث المساواة بينهم اى بين الجنسين ولكن الاولاد يفرضون رايهم ورجولتهم على البنات ، والبنات طبعا حاطين راسهم براس الاولاد ويرفضن تحكم المجتمع الذكورى عليهم دون ان يعلموا حقيقة عدم استغناء الجنسين عن بعضهما البعض .. مما يتسبب فى خلافات يومية ولكن كلها طريفة وتنحصر فى الخلافات بين المجتمع الذكورى والانثوى ولكن فى حدود الاحترام المتبادل قدر الامكان


اضغط على الصورة لرؤيتها بالحجم الطبيعي

ملاحظات:
- بالطبع هناك اسماء اخرى يمكنكم ضمه من الاعضاء اثناء سرد مقطعكم كما تشائون
- يمكن لاى عضو ان يدخل ويسرد ما يشاء باى عدد من المرات ووقتما يشاء
ولكن فى حدود فحوى القصة

اتمنى ان يروق لكم ذلك وانتظر رايكم فى الموضوع وايضا مشاركاتكم فى القصة

التالى:
بداية القصة حتى تعلمون جيدا النهج الذى نسير عليه

تقبلوا منى اسمى آيات الاحترام والتقدير


reputation

الموضوع الأصلي : قصة بقلم اعضاء همس || الكاتب : دكتور علاء || المصدر : أكاديمية همس الثقافية

 



 

 توقيع :
اضغط على الصورة لرؤيتها بالحجم الطبيعي


لمعرفة صحة الحديث قبل نشره للتأكد من صحته بالألوان
ادخل الى هذا الموقع اكتب جزء من الحديث

http://hdith.com
فاذا ظهر الحديث بخلفية اخضر اللون فاسناده صحيح
واذا ظهر الحديث بخلفية رمادى اللون فهو موقوف
واذا ظهر الحديث بخلفية حمراء فاسناده ضعيف


لمن يحتاج الى متبرع بالدم ( بنك الدم )



قديم 15-12-2011, 01:00 AM   #2
كبار الشخصيات


الصورة الرمزية هناء محمد
هناء محمد غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 6866
 تاريخ التسجيل :  Feb 2009
 أخر زيارة : 13-06-2013 (12:36 PM)
 المشاركات : 12,076 [ + ]
 التقييم :  569
لوني المفضل : #B45F04
آخـر مواضيعي

التوقيت

 

افتراضي رد: قصة بقلم اعضاء همس




الله ينور دكتورنا

هشترك معاك بس اشوف الاول هتبدوا ازاى



 

 توقيع :
اضغط على الصورة لرؤيتها بالحجم الطبيعي


قديم 15-12-2011, 01:16 AM   #3

إدارة المنتدى
مراقب المنتديات التقنية والفنية


الصورة الرمزية دكتور علاء
دكتور علاء غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 8315
 تاريخ التسجيل :  Feb 2011
 أخر زيارة : 14-07-2018 (09:28 PM)
 المشاركات : 19,927 [ + ]
 التقييم :  1241
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
 MMS ~
MMS ~
 SMS ~
علاء الدين
لوني المفضل : #B45F04
آخـر مواضيعي

قـائـمـة الأوسـمـة

التوقيت

 

افتراضي رد: قصة بقلم اعضاء همس




اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هناء محمد مشاهدة المشاركة
الله ينور دكتورنا

هشترك معاك بس اشوف الاول هتبدوا ازاى
شكرا جزيلا لك استاذة هناء
وانا حبدأ بعد قليل فانتظرينى
تقبلى منى فائق الاحترام



 



قديم 15-12-2011, 01:26 AM   #4

إدارة المنتدى
مراقب المنتديات التقنية والفنية


الصورة الرمزية دكتور علاء
دكتور علاء غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 8315
 تاريخ التسجيل :  Feb 2011
 أخر زيارة : 14-07-2018 (09:28 PM)
 المشاركات : 19,927 [ + ]
 التقييم :  1241
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
 MMS ~
MMS ~
 SMS ~
علاء الدين
لوني المفضل : #B45F04
آخـر مواضيعي

قـائـمـة الأوسـمـة

التوقيت

 

افتراضي رد: قصة بقلم اعضاء همس




هذه بعض مقاطع للحوار مع اسرتى الجميلة
وسأبدأ انا


(خيرا تعمل شرا تلقى)

علاء:ممكن با امينة تعمليلى شاى
امينة: مش فاضيه بعمل ضوافرى
علاء: وهو ده المهم ؟ ثم دى مخالب مش ضوافر
امينة: عاجبانى انت مالك انت
علاء: يا فراشة يا احسن بنت فى الدنيا ممكن تعمليلى شاى
فراشة: ايوه ايوه اضحك عليا .. لا طبعا مش شايفنى مشغولة اوى
علاء: فى ايه ان شاء الله
فراشة: بعمل شات
علاء: مع مين؟
فراشة: مع صاحبتى
علاء: صاحبتك برضه
فراشة: وانت مالك
علاء: شكلى كده حرتكب جناية
فراشة: مالكش حكم عليا
علاء: طب حقول لماما منى
امينة: تتدخل لانقاذ الموقف... خلاص انا حعملك شاى وامرى لله
علاء: طيب بس بسرعة
امينة: (تعود بغيظ) اتفضل الشاى
علاء: شكرا ولو ان الشاى مش حلو .. الله يكون فى عون اللى حيتدبس فيك
امينة: هى دى اخرتها .. فعلا خيرا تعمل شرا تلقى



 


التعديل الأخير تم بواسطة دكتور علاء ; 18-12-2011 الساعة 08:51 AM

قديم 15-12-2011, 01:31 AM   #5

إدارة المنتدى
مراقب المنتديات التقنية والفنية


الصورة الرمزية دكتور علاء
دكتور علاء غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 8315
 تاريخ التسجيل :  Feb 2011
 أخر زيارة : 14-07-2018 (09:28 PM)
 المشاركات : 19,927 [ + ]
 التقييم :  1241
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
 MMS ~
MMS ~
 SMS ~
علاء الدين
لوني المفضل : #B45F04
آخـر مواضيعي

قـائـمـة الأوسـمـة

التوقيت

 

افتراضي رد: قصة بقلم اعضاء همس




(الموضة وسنينها)


علاء: ايه اللى انتى لابساه ده
عهود: ايه ماله اخر شياكة اهو
علاء: لا لا ده محزق عليك اوى
عهود وانت مالك محزق ولا مش محزق
علاء: لا طبعا مالى ونص ومش حتخرجى كده الا على جثتى
عهود: (تنفجر فى البكاء) وتنادى ياماما يا ماما يا ماما
الكل يتجمع وتتدخل الام للدفاع عن البنت بينما الاب يجد ان تصرف الولد سليم وعنده حق ..
وينتقل الشجار منهما كالعادة الى شجار بين الام والاب .. الله يكون فى عونهم



 



قديم 15-12-2011, 01:34 AM   #6

إدارة المنتدى
مراقب المنتديات التقنية والفنية


الصورة الرمزية دكتور علاء
دكتور علاء غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 8315
 تاريخ التسجيل :  Feb 2011
 أخر زيارة : 14-07-2018 (09:28 PM)
 المشاركات : 19,927 [ + ]
 التقييم :  1241
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
 MMS ~
MMS ~
 SMS ~
علاء الدين
لوني المفضل : #B45F04
آخـر مواضيعي

قـائـمـة الأوسـمـة

التوقيت

 

افتراضي رد: قصة بقلم اعضاء همس




(ان كيدهن عظيم)


علاء: هو انا اتعب وازرع الورد وانتى تقطفيه وعلشان مين بقه؟
غادة: مالكش فيه
علاء: حقول لماما منى
غادة: ماما عارفه
علاء: عارفه ايه بقه ؟
غادة: معرفش بس لو قلتلها حقول لبابا مدحت انت بتعمل ايه
علاء: بعمل ايه بقه
غادة: شوف بقه الجوابات الغرامية التى بتعملها
علاء: جوابات غرامية ايه؟
غادة: اللى بتنساهم فى قميصك وانا لقيته فى الغسيل
علاء: وانتى ايش عرفك بالحاجات دى
غادة: ياسلام انا عارفه كل حاجه
علاء: روحى كده لما تكبرى تبقى تعرفى
غادة: كده طب حقول لبابا مدحت
علاء: وتبقى فتانة ؟
غادة: ايوه انا فتانه
علاء: طب خلاص خلاص
تتدخل رومانسية لاشعال الموقف بدلا من تهدأته بحجة انا مع اختى ظالمة ومظلومة
رومانسية: بقولك ايه يا اختى استغلى الموقف
غادة: اعمل ايه يعنى؟
رومانسية: اعملى زى ما بيعمل معانا .. استغلى الفرصة واطلبى طلباتك
غادة: فكرة والله
غادة: ياعلاء
علاء : نعم اكيد فيه حاجه مش تمام بعد ماحطيتوا روسكم فى روس بعض
غادة: شوف بقه حستغلك شويه زى ما بتستغلنا
رومانسية تتدخل: حقها طبعا
علاء: خليك محضر خير
غادة: بقى كده طيب حنضاعف الطلبات
علاء: يعنى عايزه ايه خلصونى
رومانسية: تعمل لنا اتنين نسكافيه
علاء: وانتى ايش دخلك انتى فى الموضوع
رومانسية: ايه اختى حبيبتى وبدافع عن حقوقها
علاء: لالالا رجولتى لا تسمح
غادة: طيب ورينى رجولتك لما بابا يشوف الجواب
علاء: خلاص خلاص منكم لله يارب تتجوزوا ونرتاح منكم بس يكون مفترى وتبقى زى القطة
رمانسية تنحشر كعادتها: وبعدين ما تستفزنيش .. قطة مين انت اللى حتبقى قطة لما تتجوز
( علاء المسكين يقوم يعمل النسكافيه لهم على مضض بعد كيدهن العظيم ويقدمه لهم ويرى فى اعينهم نظرة الشماته والفرح وهم حطين رجل على رجل بمنتهى الألاطة )



 


التعديل الأخير تم بواسطة دكتور علاء ; 18-12-2011 الساعة 08:56 AM

قديم 15-12-2011, 02:55 AM   #7

مؤسسة المنتدى
عضو في كتاب الهمس


الصورة الرمزية منى كمال
منى كمال غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 2
 تاريخ التسجيل :  Jan 2007
 أخر زيارة : يوم أمس (10:59 PM)
 المشاركات : 16,764 [ + ]
 التقييم :  2045
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
 MMS ~
MMS ~
 SMS ~

انا وأنت كضفتي نهر
بيننا الكثير والكثير
ولكن ..
لا ولن نلتقي ابداً
لوني المفضل : Blueviolet
آخـر مواضيعي

قـائـمـة الأوسـمـة

التوقيت

 

افتراضي رد: قصة بقلم اعضاء همس




قصة رائعة دكتور علاء واتمنى ان تكون مليئة بالعبر والاستفادة والثقافة الى جانب الناحية الترفيهية
بالتوفيق



 

 توقيع :

الى جنة الخلد يا أجمل مروة مع الشهداء والانبياء والصديقين وكفى بهولاء رفيقا
إنا لله وإنا اليه راجعون
***********************************
يَآآآآ رَبْ في آلصَدرِ بُكآء لَم يَسْمَعهُ آحدْ ,., وحدك يآ آلله تَعرِفُ حَجمَ الألَمْ ... فَـ آنزعهُ مِني وَ أبدله خيْراً اللهم انك أعطيت فاخذت فلك الشكر على ما اعطيت ولك الشكر على ما اخذت اللّهم أعطِني من القوّة مآ يَجعَلني اتحمل مصيبتي وأعيشُ بـِ رضآكَ أنتَ وَحدكَ


اضغط على الصورة لرؤيتها بالحجم الطبيعي





قديم 15-12-2011, 06:03 AM   #8
فراشة
كبار الشخصيات


الصورة الرمزية هناء مصطفى
هناء مصطفى غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 8413
 تاريخ التسجيل :  Apr 2011
 أخر زيارة : 18-10-2016 (01:01 AM)
 المشاركات : 11,771 [ + ]
 التقييم :  1081
لوني المفضل : #B45F04
آخـر مواضيعي

التوقيت

 

افتراضي رد: قصة بقلم اعضاء همس




فراشة: لو سمحت ياعلاء عاوزة اجيب شوية طلبات
علاء: وبعدين يعني ايه المطلوب مني
فراشة: تيجي معايا توصلني بالعربية
علاء: ياسلااااااام قالولك انا السواق الخصوصي بتاعك؟
فراشة ايه الظلم دا. لا انتوا راضيين تعلموني اسوق ولا راضي تنزل معايا
انا من حقي اسوق ويكون معايا رخصة ومش كل مااجي نازله احتاجلك
هناء: ايوه من حقنا نتعلم السواقة اشمعنى انت يعني
علاء: بس يابت انتي وهي ..هو دا إللى كان ناقص
سلوى: وفيها ايه يعني وللا انتوا بتوافقوا إللى على مزاجكوا
وترفضوا إللى مش على مزاجكوا
عهود: ايوه لازم نطالب اننا نتعلم السواقه دا حقنا
علاء :انتوا هاتعملوا مظاهره هنا؟ أخلصي عاوزة ايه؟
فراشة : عاوزة اشتري شوز وميك اب جديد وطرحة اسود في روز
ولو هالف عليها البلد كلها ،وكمان لازمني شنطة ..وهاعدي على الخياطة
اشوف خلصت الفستان وللا لسه
علاء:استني استني ايه كل دا ودا امتى ان شاء الله
فراشة: حالا
علاء: لأ طبعا دلوقت ماتش الأهلي وانا مش ممكن اسيبه وانزل
فراشة :كدا؟ طيييييييييييب يارب الأهلي يتغلب
وهاروح أقول لبابا مدحت بس
هو هايخليك توصلني بالعافية

.............

هههههههههه حقيقي روعة دكتور علاء
راجعة تااااااااااااااني



 

 توقيع :


اضغط على الصورة لرؤيتها بالحجم الطبيعي


قديم 15-12-2011, 07:01 AM   #9
كبار الشخصيات
مؤسسة جريدة همس


الصورة الرمزية غادة رشيد
غادة رشيد غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 3285
 تاريخ التسجيل :  Dec 2008
 أخر زيارة : 12-11-2017 (03:03 PM)
 المشاركات : 18,821 [ + ]
 التقييم :  434
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
لوني المفضل : Brown
آخـر مواضيعي

التوقيت

 

افتراضي رد: قصة بقلم اعضاء همس




شئ جميل جدا جدا ، اولا بداية القصة طيبه جدا يا دكتور علاء،
ثم استهلالك بحوار رائع جدا ، وما قدمتة فراشه اروع واروع
وان شاء الله نشترك جميعا فى اكتمال هذه القصه الظريفه الطريفه
واعتقد انها سوف تلاقى استحسان الجميع


متابعه ومشاركه بعون الله

مع التحية


عيون ارض الكنانة

غادة رشيد



 

 توقيع :


اضغط على الصورة لرؤيتها بالحجم الطبيعي


قديم 15-12-2011, 09:36 AM   #10

إدارة المنتدى
مراقب المنتديات التقنية والفنية


الصورة الرمزية دكتور علاء
دكتور علاء غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 8315
 تاريخ التسجيل :  Feb 2011
 أخر زيارة : 14-07-2018 (09:28 PM)
 المشاركات : 19,927 [ + ]
 التقييم :  1241
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
 MMS ~
MMS ~
 SMS ~
علاء الدين
لوني المفضل : #B45F04
آخـر مواضيعي

قـائـمـة الأوسـمـة

التوقيت

 

افتراضي رد: قصة بقلم اعضاء همس




اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة منى كمال مشاهدة المشاركة
قصة رائعة دكتور علاء واتمنى ان تكون مليئة بالعبر والاستفادة والثقافة الى جانب الناحية الترفيهية
بالتوفيق
الف الف شكر استاذة منى على هذا التشجيع المحفز على التواصل
وان شاء معا نحاول ان تكون مليئة بالعبر فى اطار ترفيهى
شكرا لك استاذتى الفاضلة على ما تفضلتى به
خالص تحيتى لك



 



موضوع مغلق

مواقع النشر (المفضلة)

الكلمات الدلالية (Tags)
اعضاء, بقلم, همس, قصة


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 02:34 PM بتوقيت القاهرة




Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd. Designed & TranZ By Almuhajir
جميع المواضيع تعبر عن رأى كاتبها فقط دون ادنى مسئولية على المنتدى
vEhdaa4.0 by vAnDa ©2010
مودي ديزاين , المصممه اميرة صمتي